Tervetuloa Survival Instinct -roolipelin foorumille!

Survival Instinct, tai kotoisammin SURVI, on post-apokalyptiseen maailmaan sijoittuva suomalainen foorumiroolipeli, joka keskittyy eloonjääneiden selviytymistaisteluun elävien kuolleiden valtaamassa maailmassa. Pelitapahtumat käynnistyvät Philadelphian kaupungissa, Yhdysvalloissa, mistä hahmojen matka joko jatkuu tai ei jatku pelaajien ja hahmojen tekemien valintojen perusteella.

Perinteisen sosiaalisen vuoropelaamisen lisäksi SURVIssa on tarjolla ylläpitojohtoista juonellista tarinaa, jonka etenemistä tukevat niin ajoittaiset juonipäivitykset kuin säälimätön Kohtalon Kourakin. Kukapa ei haluaisi tiirikoimistaidon oppineista zombeista tai yllättäen kesken pakomatkan puhjenneesta autonrenkaasta lisäjännitystä hahmonsa elämään!

Peruspelaamisen ja juonivetoisen pelaamisen ohella käytämme myös betatestausvaiheessa olevaa Tutustu hahmoihin pelien kautta -metodia, joka on juuri sitä, miltä kuulostaa. Hahmoesittelyissä ei siis liittymisvaiheessa kuvailla muuta kuin hahmon ulkonäköä ja hahmosta välittyvää yleisvaikutelmaa - kaikki muu nimestä, iästä, taustasta, persoonasta ja mistä tahansa muusta on niin kanssapelaajien kuin muiden hahmojenkin selvitettävä pelaamisen kautta.

Tutustu kaikessa rauhassa infoihin ja sisältöihin ennen mahdollista liittymispäätöstä. Jos jokin askarruttaa, ylläpitoon saa helposti yhteyden vierasboardin kautta.

Ikärajoitus K16

Vastaa
Uusi ketju
Uusi äänestys

Ryhmäytymistä?
bondi
 Posted: May 10 2015, 04:12 PM
Lainaa
Group Icon

omatuntona bondi

Heippa.

Lainaan tähän häikäilemättömästi Yuffin alkuperäistä yksityisviestiä. Toivottavasti ei haittaa, Yuff :3

Aivan aivan. Olen ajatellut, kun Faronilla, Nikalla ja Bristolilla on jo tuollainen alkava kommuuni tuolla yliopiston asuntoloissa, joka ei heitä varmaan enää kauan palvele, niin ettäähh... no menen suoraan siihen ideaan.

En tiedä miten täysvaltaisesti sähköt on poissa peleistä, tai että pystyisikö niitä jollain aurinkokennoilla tai muilla varageneraattoreilla ylläpitämään, mutta ajattelin että tämä kolmen komppania voisi vallata jonkun radioaseman ja lähettää sitä kautta I am Legend -leffan tyylisesti viestiä jonka muut selviytyneet kuulisi jos kuulisi. En vaan tiedä miten tästä eteenpäin, tai että ehkä en edes suunnittele tätä pidemmälle ennenkun kuulen sulta mielipiteitä ja ehkä parannusehdotuksia

Ideanahan olisi siis saada hahmot samaan paikkaan ja muodostamaan jonkinlainen ryhmä pelaamisen helpottamiseksi ja pelikaverikombinaatioiden monipuolistamiseksi.

Tuo Yuffin idea kuulostaa omaan korvaani ihan kelvolliselta. Mulla ei (muistaakseni) ole ollut mitään eksaktia visiota sähköjen toimimisesta tai toimimattomuudesta. Aurinkokennoviritelmät tai varageneraattorit ovat riittävän realistisia plotholeja mulle, mutta jos jollakulla on enemmän teknistä tietämystä tällaisista asioista, niin saa olla eri mieltä! Voidaan sitten yhdessä kehitellä jotain vaihtoehtoista.

Mutta niin. Miltä tuollainen ehdotus kuulostaisi? Sopiiko kaikille? Omaa hahmoahan ei tietenkään ole pakko kärrätä yhteiseen lokaatioon, jos siltä tuntuu, eikä kaikkien tarvitse saapua sinne samaan aikaan. Mutta kuulostaisiko tuo alustava idea kaikkien mielestä hyvältä? Ja miten toimitaan siitä eteenpäin, kun radioviesti on saatu ilmoille ja muut selvinneet mahdollisesti sen jotain kautta kuulleet? Mihin kommuuni perustettaisiin?

Brainstorm käyntiin, kiitos!
PM@
^
Viiva
 Posted: May 10 2015, 05:21 PM
Lainaa
Group Icon

omatuntona N/A

Minulle kelpaa ja odotan kyllä innolla mihin menevät!
Aurinkokennot, akregaatit tms.. Kaikki käy! Aina voidaan ottaa selvää. Radioamatööriydestä en kuitenkaan tiedä mitään. o. O toivottavasti joku tietää.
PM
^
Reira
 Posted: May 10 2015, 11:13 PM
Lainaa
Group Icon

omatuntona N/A

Minulle käy oikein hyvin! Kuulostaa oikein hyvältä ja saadaan pelit etenemään paremmin sekä kenties nopeammin.

Joku helposti vartioitava ja puollustettava olisi kai ideaalein, mutta onko se nyt tällä hetkellä hahmojen mielessä päälimmäisenä (tarkoitan, että vastaako se hahmojen selviytymisstrategiaa ym) ja löytyykö sellainen ainakaan ihan heti? Tietysti jos porukasta löytyy osaava ja tietävä henkilö niin siinä tapauksessa tietysti.
PM
^
Lasikuula
 Posted: May 11 2015, 10:48 AM
Lainaa
Group Icon

omatuntona Lasikuula

Ainakin olemassa on näitä pattereilla toimivia radioita, sekä niitä mitä pyöritellään (siis siinä on sellainen kampi joka antaa virtaa, tajuaakohan kukaan...). Uskoisin autojen akkujen ym. toimivan myös hyvinä virtalähteinä, kunhan vain johdot ym saisi viriteltyä. Joku älykköhän osaisi varmaan polkupyörästä tehdä kitkaa/pyörimistä hyödyntävän generaattorin? Ehdotuksia sähkön/virran saantiin.

Tuli muuten mieleen kysymyksiä: onko vedestä miten isoa pulaa alueella? Jos zombi on koskenut veteen, voiko sitä silti juoda tulematta itse zombiksi? :D

--------------------
"Kolme mutkaa, yks kulma, kaksi tuumaa."
PMWWW
^
bondi
 Posted: May 15 2015, 05:05 PM
Lainaa
Group Icon

omatuntona bondi

QUOTE (Lasikuula @ May 11 2015, 10:48 AM)
Jos zombi on koskenut veteen, voiko sitä silti juoda tulematta itse zombiksi? :D

Kenen hahmo uhrautuu koekaniiniksi? >: )
PM@
^
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Asetukset VastaaPikavastaus
Uusi ketju
Uusi äänestys

Tämä on roolipeli. This is A Role-Playing Game.
Skin © Survival Instinct RP 2013